The Logo and Seal of the Freie Universität BerlinFreie Universität Berlin

School of Business & Economics


Service Navigation

  • Homepage
  • Mail
  • Professor/innen
  • Contact
  • Sitemap
  • Imprint
  • Privacy Policy
EN
  • DE: Deutsch
  • EN: English
Information about data transfer when using Google Search™
School of Business & Economics/Business Administration/

Marketing Department

Menu
  • News

    loading...

  • Department

    loading...

  • Exchange Students

    loading...

  • Research

    loading...

  • DFG-Project

    loading...

  • Press

    loading...

  • Contact

    loading...

Breadcrumbs Navigation

  • Homepage
  • The School
  • Business Administration
  • Marketing
  • Press
  • Media

Media


2018

  • Haase, M., Becker, Ingrid und Doreén Pick (2018): Alternative Economies as Marketing Systems? The Role of Value Creation and the Criticism of Economic Growth. Journal of Macromarketing 38 (1), S. 57-72.

2017

  • Kleinaltenkamp, M. (2017), Mehr Lachen an der Kasse, Berliner Zeitung

  • Haase, M. (2017): Stellungnahmen: Wirtschaftsethik als Teil der Managementlehre. Stellungnahmen von Michaela Haase, Christoph Lütge, Ingo Pies und Birger P. Priddat. Information Philosophie, Dezember 2017, S. 42-51

2016

  • Kleinaltenkamp, M. (2016),Verstehen Sie Spaß?, Der Tagesspiegel

  • Raithel, S.: OLYMPIA: Turnier hat geringeres Marketingpotenzial für Firmen, interview with DeutschePresseAgentur(DPA)(featured by leading media channels including SpiegelOnline,FocusOnline, Bild Online).

  • Raithel, S.: Sponsoring bei Olympia, TV interview with n-tv.

  • Raithel, S.: Sportlern droht der Rauswurf durch das IOC: Diese Tweets sind bei Olympia verboten, interview with Bild Online (leading media channel in Germany).

2015

  • Haase, M. (2015): Teilen ist gut. Der Tagesspiegel, Nr. 22317, 17.2.2015, S. 17.

  • Raithel, S.: Das Stadion als Werbeträger, interview with Haller Kreisblatt.

  • Raithel,S.: Lebensart: Alltagsbedarf im Abonnement, radio interview with ARD(BayerischerRundfunk, Bayern 2).

  • Raithel,S.: Volkswagen scandal, TV interview with Al Jazeera English.

  • Raithel,S.: Gimmicks an Zeitschriften als Kaufanreiz, radio interview with ARD(BayerischerRundfunk, Bayern 2).

  • Raithel,S.: VW Skandal – “Niemand will einen Flächenbrand”, interview with Cicero – Magazin für politische Kultur.

  • Raithel,S.: Volkswagens Skandal-Aufarbeitung: Scheibchenweise aus der Krise, interview with Automobilwoche





Service Navigation

  • Homepage
  • Mail
  • Professor/innen
  • Contact
  • Sitemap
  • Imprint
  • Privacy Policy

This Page

  • Print
  • Feedback
  • Deutsch