Springe direkt zu Inhalt

CBIM 2024 International Conference an der Universität Graz

Graz CBIM 2024

Graz CBIM 2024

News vom 03.07.2024

Anfang Juni richteten Prof. Dr. Michaela Haase und Prof. Dr. Dr. h.c. Michael Kleinaltenkamp, zwei Mitglieder unseres Marketing-Departments, eine Special Session zum Thema „Value and Valuation in Business Markets“ bei der CBIM 2024 International Conference aus. Die Konferenz fand vom 12. bis 14. Juni an der University of Graz statt. Die Special Session, organisiert von Michaela Haase und geleitet von Michael Kleinaltenkamp beinhaltete vier Präsentationen:

• Michaela Haase: „Actors and Relationships in Value Co-creation Scenarios“

• Stefano Solari: „The Social and Individual Value of Punctuality“

• Taskeen Iqbal: „Customer Onboarding in Solution Business“

• Michael Ehret: „Corporate Service Agents and the Constitution of Business Markets“

Insgesamt bot die Special Session einen tiefen Einblick in die Wahrnehmung und Schaffung von Wert in Business-Märkten, löste spannende Diskussionen aus und ermöglichte neue Perspektiven auf die Dynamik dieser Märkte.

Wir freuen uns darauf, diese Erkenntnisse in unsere laufenden Projekte einzubringen.


In early July, Prof. Dr. Michaela Haase and Prof. Dr. Dr. h.c. Michael Kleinaltenkamp, two members of our Marketing Department, hosted a special session on “Value and Valuation in Business Markets” at the CBIM 2024 International Conference. The conference was held at the University of Graz from June 12-14, and the special session, organized by Michaela Haase and chaired by Michael Kleinaltenkamp featured four presentations:

• Michaela Haase: "Actors and Relationships in Value Co-creation Scenarios"

• Stefano Solari: "The Social and Individual Value of Punctuality"

• Taskeen Iqbal: "Customer Onboarding in Solution Business"

• Michael Ehret: "Corporate Service Agents and the Constitution of Business Markets“

Overall, the special session provided a deep dive into how value is perceived and created in business markets, sparking meaningful discussions, and offering fresh perspectives on business market dynamics.

We look forward to applying these insights to our ongoing research projects.

4 / 100